8 Juni,- IT'S ALIVE!

Ja, ibland så kan jag få mig ett ryck och skriva här. Det är inte ofta, men ibland så!
.
Jag har nu officielt tagit sommarlov. Fick tillbaka mitt sista arbete som var godkänt och jag kan nu slappna av resten av sommaren. Och den här sommaren kommer innehålla, egentligen inte så mycket. Har inget sommarjobb men vill mycket. Jag ska denna lördag åka till Kalmar med fina vänner och nästa helg ska jag och Besse åka till Malmö, kommer bli awesome. Resten av min sommar är lite tom tycker jag. Ska försöka komma i form igen (som om det skulle hända..)
.
Vi får se hur länge jag kommer underhålla den här bloggen, det är sånt som märks helt enkelt
.
För övrigt så är det min fina vän Elin som har gjort headern. Hon är ganska så bäst ibland!
Nu ska jag sluta här för idag sen får vi se vad som händer..
.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0