6 Juli,- Ledighet

Trodde förut att jag inte skulle ha något att göra denna sommaren, men det är sjukt hur fel man kan ha ibkand! Det visade sig att jag fick lite mer än 2 veckors jobb där min pappa jobbar. sista veckan där ringde de från växjö och undrade om jag kunde jobba i 3 veckor som vikarie på en förskola, visst kan jag det sa jag. 3 veckor blev till 4 veckor, så den här veckan är nog den enda lediga jag har den här sommaren. Men det ska bli skönt att ha saker att göra.
.
Hela denna dagen har spenderats på Öland och Kalmar, massa shopping. Fick mig en tidig födelsedagspresent. en ny kamera, det var sjukt behövligt! Nu får vi se om den används lika mycket som jag hoppas att den kommer göra.
.
Ska försöka hålla det här igång, jag är ingen som är bra på att uttrycka mig genom att skriva, men det är bara att jobba på typ.
.
Ha det bra så kanske, kanske jag håller detta vid liv!¨
.
- puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0