11 Juli,- Whatevs

Hmm, Nolife var det ja! Måste typ vara första gången någonsin det sker att jag uppdaterar flera gånger på en dag! Grattis till mig, kul för dig med besse då ju!
.
Min kväll har spenderats med min tv.. Tvn är min bästa vän, vilket också godis, sourcream&onions stjärnor, Lindt och rostade sojabönor är.
.
Förövrigt så vill jag bara meddela att jag hatar när folk inte ger sig. SÅ GE DIG! Räcker det inte med att jag en gång sagt ifrån om att jag inte vill ha kontakt? Blir trött på folk. Tur att det finns folk som inte är medvetna om att de muntrar upp en, så TACK så mycket
Typ såhär glad är jag nu!
.
-puss

Kommentarer
Postat av: Chrille.H

Säg vem det är så ska jag spöan

2011-07-11 @ 21:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0