10 Juli,- My day

Idag är ingen vanlig dag, för det är Johannas födelsedag. HurraHurraHurra!
Äntligen är jag 20 år! får gå in på systemet själv och köpa alkohol till mig själv. Fatta att jag äntligen bor på campus OCH är 20 år, det är ganska nice!
.
Min födelsedag firades igår av familjen och vänner till familjen. Jag kom inte undan sjungandet för mig. Det är det jag alltid försöker komma undan, men nejdå! Det måste tydligen genomföras.
.
Idag så körde jag och mamma till Växjö med all min packning. jag börjar som sagt jobba imorgon, och gud så skönt det ska bli! Faktiskt skönt att komma ifrån ledigheten ett tag, jag blir rastlös så lätt..
.
Måste också bara påpeka att nästan (och då menar jag typ den största) anledningen till att jag uppdaterar är för att inte ge min kära vän Besse falska förhoppningar. Dvs just nu (om det nu blir så mycket fler inlägg) kommer jag nog endast uppdatera här för din skull, typ iallafall!
.
Ha en bra kväll och ett sista grattis till mig själv
-Puss Johanna

Kommentarer
Postat av: Besse

Braaaaa! Keep it up ;)

2011-07-11 @ 00:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0