20 Oktober,- Usch!

Kunde inte sova igår, och fick inte mycket gjort på hemtentan. Dessutom var jag tvungen att vakna tidigt idag för jag skulle till läkaren, inte helt ok. Blodprover som vanligt. Sitter faktiskt och pluggar egentligen, bara det att det inte märks så väl.

Musik till pluggandet borde lugna mig tror jag.


Vill impulsa, vill vara spontan. Behöver det för att känna mig ungefär
så glad som jag är på den bilden! PANIK!

Saknar GosElin med, men jag åker och hälsar på henne snart med en massa andra underbara människor. Det är sånna saker jag behöver mer!

Tillbaka till pluggandet nu, GOS!


Kommentarer
Postat av: gos

<3<3<3<3<3<3<3

2010-10-21 @ 10:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0