23 Januari,- Vill ha tillbaka min dator!


Ja, som ni kanske förstår på min rubrik så har jag inte fått tillbaka min dator.. Visserligen är det fortfarande helg, men ändå.. VILL HA DEN NU!

För att inte låta så tjatig så byter jag samtalsämne.. Jag hade träning idag, sjukt kul och peppt. Nästan så jag fortsatte träna hemma, men hittade inte det jag ville hitta, så sitter här med "nötti frutti, energiblandning utan salt". Gott. Jag sprang iallafall ett par extra varv, inte dåligt av mig.

Nu ska jag vara ovettig och sitta kvar här.

Pusshej     - Johanna

Kommentarer
Postat av: jennifer

SV: Det har blivit bättre, efter en hel del behandlingsmetoder! Var ju ett år sedan jag skrev inlägget! :-)



Tack för din kommentar!

2010-01-28 @ 19:42:47
URL: http://pphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0