4 Februari,- Hemma


Helt underbart att komma hem tidigt och ha tid till att göra en massa! (inte för att det betyder att jag kommer att göra det, men ändå)

Har träning ikväll, ute, i snön. Fast tror ändå att det kan bli ganska kul!

På tal om ingenting så klarade jag mitt fysikprov som vi hade för ett par veckor sedan fastän jag typ inte pluggat eller fattade mycket alls! Det om något är fan ofattbart!



Jag vet, blir väldigt mycket ego bilder i bloggen.. Men det bara blir så!

Jag har börjat bli fjollig, och inte på ett bra sätt.. Eller jag tror iallafall inte att det är på ett bra sätt.
Jag gillar det iallafall inte. Helvete!

"Worry"  - Nizlopi

Har inget mer "vettigt" att skriva nu, så..
Byeee  - Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0