12 Februari,- Så kan det gå


Provet idag gick rakt åt helvete.. Men det är sånt som händer antar jag.. Just nu: Nöter Americas Next Top Model 13. Imorgon: Övningsköra, plugg(?), utgång (peppt!). Söndag: Plugg(?), Allahjärtansdag.. Det är deppt om något. Fan.

Kommit fram till att jag skriver inget vettigt. Så jag ska börja uppdatera lite när jag känner för det bara, annars blir det bara sånnahär depp/konstiga/osammanhängande inlägg.

Tror jag är i en svacka igen, orkar typ inte med någonting. Men det är bara att låtsas som ingenting.. Tror jag vet vad det är. Jag är trött på allt som pågår just nu. Jag längtar till balen, till studenten, till att komma bort härifrån. Jag vill att nytt ska hända. JAG ÄR RASTLÖS HÄR. Det blir ju inte bättre av att jag är trött på väldigt många här också. Fast det är ju klart. De bästa är ju och förblir bäst♥


Bild från spexfotot: Jag och Jesper


Bild från spexfotot: Mathilda, Jag och John

Den dagen var underbart kul, behöver fler sådana dagar. Med bra människor, och bara vara helt wonderbara tillsammans! GAAAH!! Det är sjukt vad mina tankar flyger åt alla håll!

Nu ska jag sluta vara osammanhängande och fortsätta nöta ANTM13.

"Long Distance"  - Nizlopi

GodnattPussHajj   - Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0