26 December,-

Jahaaa, nu har det varit både julafton och juldagen.. Julafton var asbra, jag fick det jag önskade mig och hade det helt underbart med familjen. Juldagen var minst lika mysig om inte bättre med en massa vänner till familjen som kommer för att äta mat och umgås. Jag, Besse och Hariena åkte in till Oskarshamn med en massa andra människor och festade. Var askul, men alldeles för mycket människor!
.
Imorgon ska jag, mina föräldrar och Hariena åka in till Kalmar för att shoppa. MELLANDAGSREA! Underbart! Och då ska jag också köpa en ny mobil då min är ganska brutalt misshandlad...
.
Nu ska jag nog göra något vettigare än att sitta här..
.
Puss
-Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0