21 December,-

Festen i lördags var bra. Mycket bättre än vad jag trodde. Somnade på efterfesten och fick dela med mig av min säng. det var lite små mysigt (Dvs. trångt). Men jag föredrar nog att inte sova ensam.
.
Fick för övrigt VG på laborationsuppgiften som vi gjorde i grupp, sjuk lättnad! Känns som om det bara går bättre och bättre i skolan. Så antagligen får jag större förståelse för uppläggen hela tiden och det är en så skön känsla! Har seminarie imorgon och då påbörjas också nästa grupparbete (över julen också, bra planerat där!) och på onsdag läggs hemtentan upp, inte så kul att ha över lovet men hellre det en salstenta.
Och idag kom min kusin till Högsby och jag saknar henne så galet mycket men jag kommer inte se henne förrän på onsdag då jag åker hem.. Men det ska bli så galet kul. Min bror kom förövrigt hem i söndags, kommer sluta med att vi tjafsar. Och det jobbiga är att jag kommer sakna honom som fan när han åkt (lite jobbigt läge).
.
Har sabbat min sömnrytm genom att somna 1 timma mellan kl 9 och 10. Helt fel tider att somna på då jag måste vakna senast kl 7 imorgon (underbart!). Måste nog stänga av datorn nu, titta klart på How I Met Your Mother sen gå och lägga min i min säng (och inte somna i soffan som jag brukar!)
Bild från i lördags: Jag, Azra, Amra & Salmin
.
Puss
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0