16 December,- Lalala

Gud vad tiden har gått så sjukt fort sen sommaren. Det känns inte alls som om det var länge sedan jag var i Eritrea med familjen! Nu har snart första terminen gått och jag flyttade hemifrån för 4 månader sedan, känns inte som om det var länge sedan alls! Tiden går nog lite för snabbt..
.
Aja, hur som helst. Är klart med hela första kursen, har inget kvar efter mig där.. Så galet skönt är det! Och just nu har vi ett grupparbete som baseras på vår VFU (som för övrigt var sjukt bra, plus att jag har fått en vikarie plats där! Bättre kan det typ inte bli!)
Bild från min bal i maj i år.
.
Saknar det tiden lite. Inte gymnasier i sig, utan tiden mellan balen och studenten. Det var så sjukt bra och jag var i ett ständigt lyckorus.. Nu känns det oftast som om jag lägger upp en fasad. Inte alltid, verkligen inte. Men jag vill inte behöva hitta anledningar till att vara glad, vill att anledningarna ska hitta mig! Det låter som om jag är sjukt deppig när jag läser det här men det är jag verkligen inte!

Will I ever get that feeling back?

- Johanna

Kommentarer
Postat av: jag

alla kan känna så ibland ;)

2011-07-11 @ 21:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0