29 Oktober,- Long Time No See


Det var ett tag sen. Anledning: Johanna Aminezghi har varit för lat! Men nu är jag back on track igen (inte för att det är så många som läser, men whatever).

Tänkte att jag kunde göra som en liten mini sammanfattning av vad som har hänt under tiden jag har varit lat, så:
Resten av lördag kvällen spenderades hos Lotten tillsammans med Besse, Betty, Andrea, Louise, Sara och Oskar som dök upp efter ett litet tag. Det var framförallt underhållande när Betty och Andrea dansade till någon musik, Betty spelade luftgitarr och Andrea dansade någon form av kycklingdans. Sedan drog vi in till stan och hade kul där. Träffade Torbjörn och Simon (som förövrigt drack upp min drink). Fick öl spilld över hela min väska, men det var tur att det varken blev klibbigt eller luktar öl.

På söndagen vaknade jag vid 9 för att jag och Besse skulle på gudtjänst(det är till ett religionsarbete) och så fick ett sms av Besse där hon flippar ur och tror att kl är 10 (vi skulle vara där vid 11), men då visade det sig att hennes mobil inte hade ställt om sig automatiskt vilket hon med säkerhet konstaterade på nattbussen hem. Resten av dagen spenderades väl där. Fast den dagen känder oändlig! Men tillslut tog den dagen också slut. Trots att jag mådde väldigt dåligt mot slutet av dagen.

Måndagen spenderades typ inomhus, gjorde inget vettigt. Vilket var sjukt skönt! Kan verkligen inte komma på något vettigt jag gjorde den dagen.

på tisdagen var jag så pass duktig så jag pluggade lite. Tränade gjorde jag också för den delen, vilket var väldigt skönt, jag fick igång kroppen lite igen. Awsome!

Onsdagen, gick tillbaka till att göra inget vettigt, har inte varit på socialt humör idag någonstans! Men det har sakta gått över, typ först när Elin ringde mig som jag orkade vara lite social. Det var kul, Sixten, misstolkningar och allt det gamla vanliga typ.

Just nu, Lyssnar på Veronica Maggio. Jag vet, ingen jag har fastat för tidigare. Det roliga är att det är ett lite små gammalt album, men gillar det verkligen! Borde kanske sova snart också, men nu ska jag visst ringa Christoffer snart, trots att han tydligen ska upp tidigt imorgon. Men han får nog skylla sig själv liite.

"Jag ser på dig, älskling
Jag ser att du plågar dig själv
Du missförstod någonting
För det finns ingen annan min vän" - Veronica Maggio



Godnatt Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0