9 Oktober,- Kan man..


.. hosta upp sina lungor? Det känns så just nu iallafall, inte så kul kanske. Kunde inte ens sova inatt på grund av hostan. Imorgon ska jag trotsa min hosta och börja spela fotboll igen! (första gången jag tränar frivilligt på typ 2-3år!)

Och det där med att bojkotta idol gick ju inte så bra för min del, men det var ju det jag misstänkte från början.

Jag typ ÄLSKAR Scrubs! Har börjat kolla på sesong 1, jag gillar låten i början!
"But I can't do this all on my own, no I know, I'm no SUPERMAN", lyssnar på den just nu! Lite myysfaktor på den. Har kommit fram till att låten "Hurtful" med Erik Hassle är typ jätte bra, jag gillar den.

Ska fortsätta hosta upp mina lungor och droga "Scrubs" och "Family Guy" som vanligt.

GoodNight

Kommentarer
Postat av: hayat

Scrubs e bäst! :D

2009-10-10 @ 21:19:32
URL: http://hayatie.blogg.se/
Postat av: Johanna

OohYes It Is ! :)

2009-10-10 @ 23:47:59
URL: http://johannasararahel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0