8 Oktober,- Hosta


Ja, jag som aldrig blir sjuk har en sjukt jobbig hosta!, och det är inte kul! (visserligen ser jag inte hosta som att vara sjuk, men det är ändå sjuukt jobbigt med det!)
Jag håller dessutom på att ringa runt till människor och kollar och väntar och hoppas på att allt ska gå ihop sig också, men det är sånt som märks.,

Jag funderar väldigt mycket på hur jag ska formulera mig i mitt jävla tal som vi ska ha i Engelska C. Jag vet vad jag ska prata om, men har ingen aning om hur jag ska lägga upp skiten! Jävla problem jag har va? :P

Näe, nu ska jag fortsätta droga "Scrubs" och "Familiy Guy", hosta lite till innan jag somnar, vara lite mer pratglad med folk på msn (känner mig sjukt frånvarande idag!) och kanske får för mig att skriva lite på engelskan också (som om det kommer hända?)

Kul att datorn buggar sönder mitt i skrivandet!

Godnatt // Yohana?, Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0