6 Oktober,- Happy ?


Ja, jag är glad igen för jag fick en typ as bra idé! Sen är ju frågan om det går ihop sig istället, ska ringa runt lite först. Men jag håller tummarna :)

Nu ska jag plugga lite Historia. Fast sen är ju frågan varför jag alltid är så optimistisk när det kommer till pluggandet. Tar alltid med mig huur många ämnen som, fast jag pluggar aldrig på mer än det jag har till dagen efter.. Som idag, har lite historia till imorgon, men jag har släpat med mig matten, fysiken, religion (fast den skulle vi visserligen läsa några sidor av) och engelska. Bara jobbigt att släpa fram och tillbaka mellan skolan och hemmet, men lär jag mig någonsin, näe!


När jag är som "naturligast", osminkad och med glasögonen på :)

Näe, Plugg var det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0