4 Oktober,- Sova ?


Tänkte vara lite duktig och sova tidigt idag, jag la mig i sängen när kl var 22.00 och startar Tvn och jag upptäcker att filmen "Hot Shot 2" går på 6an. Gissa om jag blev glad och skippar hela planen om att vara duktig. Så nu sitter jag här i sängen och tittar på filmen och är typ överlycklig och kommer att somna tidigast 23.45 då filmen är slut.

Hur som så har jag (som vanligt) varit onyttig idag. Lite godis, chips, läsk och bullar.

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen, skriva lite med Christoffer Robin Wolf Hansson (bara för att han är bakfull :D). Sen så måste jag ju nämna en låt som jag aldig blit trött på: John Legend - Again<3 (SurpriseSurprise, det är en John Legend låt :P)

WellWell, får väl ta och skriva godnatt nu istället då, så godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Nalle Puh

Lyssna på Fix you istället! ;)

2009-10-04 @ 23:27:02
Postat av: Johanna

Aaaw NALLE! :D det var en bra idé, det kan jag ju göra :P

2009-10-05 @ 00:02:09
URL: http://johannasararahel.blogg.se/
Postat av: galem

haha den filmen sög. jag satt bara och skrattade åt snubben som är med i 2½ men :) haha!



Btw. skaffat mig en bloggjävel nu. Hörs där ;)



PUSSSS!

2009-10-05 @ 12:50:11
URL: http://youwillsee.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha :D, den filmen är ju as skön ju :P



uuh, det gör vi :)

2009-10-05 @ 17:23:30
URL: http://johannasararahel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0