4 Oktober,- Bara plugg, bara plugg..


.. bara massor utav plugg. Har pluggat och ska fortsätta plugga på fysiken lite (bara för att jag älskar det). Borde plugga lite matte också eftersom jag ligger ett antal sidor efter, men eftersom allt jag "lärt" mig under lektionerna försvinner så fort jag sätter min fot utanför klassrums dörren så kan jag typ inget när jag väl sätter mig med det hör hemma.

Jag är förövrigt ganska trött idag eftersom det blev ett sent och låångt telefonsamtal med Christoffer Robin Wolf Hansson inatt. Men det var trevligt som vanligt. Jag blir alltid på bra humör när jag pratar med den onyktra sidan av honom (det är kul att prata med honom när han är nykter med, men då får man ju inte höra fjortis Christoffer Robin, och det är bara oslagbart!).

Näe, nu ska jag fortsätta vara lite duktig och plugga (kanske vara lite onyttig om jag orkar).
So Long For Now :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0