3 Oktober,- Plugg och..


.. SUPERNINTENDO! Fick ett infall och tog upp det på mitt rum och spelade lite. Måste säga att det var SUPERKUL! Supermario är ju aldrig fel. Men har ju också gjort lite vettigt och pluggat fysik, vilket behövs!

Onyttig har jag också varit idag. Ätit en HIK-special (eller rättaresagt en halv), druckit en läsk till, ätit lite godis och chips och ytterligare en läsk till det. Kändes inte så farligt när jag väl åt det, men nu när jag har skrivit ner vad jag har ätit (matdagbok) så ser jag hur mycket skit det egentligen är, och jag vet att jag kommer att må sjukt dåligt sen.

Just nu tittar jag lite halvt på Shan Atcis Blattefierad (pausad just för tillfället då jag skriver lite här), jag lyssnar på musik och har pratat och ska prata lite mer med Christiffer Robin Wolf Hansson (onödigt att skriva heela hans namn egentligen, men tycker att det flyter på så bra när man säger det, sen skadar det ju inte av att man tänker liite på Nalle Puh :P). Har också fått en lite rolig så kallad "artikel" från Alexander, (lite nyhetstorka kanske):

Mopedist körde omkull på isfläck
Vid lunchtid på måndagen inträffade en trafikolycka på Trädgårdsgatan i Kiruna. En mopedförare åkte omkull på en isfläck och fick ont i armen och blödde näsblod.

Tycker att den är lite klockren faktiskt.

Näe nu ska jag ringa till Christoffer Robin Wolf Hansson. Men innan dess, en bild på mitt kära SUPERNINTENDO!



Jag vet, inte så High-Tech TV. Men den funkar :)

Godnatt ?

Kommentarer
Postat av: hayat

åh tack för tipset, ska spela nu:D:D

2009-10-10 @ 21:31:03
Postat av: Johanna

Haha :D, så jävla bra :)

2009-10-10 @ 23:46:44
URL: http://johannasararahel,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0