2 Oktober,- Kalmar


Har som sagt varit i Kalmar med Besse idag, och som vanligt var tåget sönder, så det blev ju självklart ersättningsbuss! Hate it! Men det var kul att träffa Ronette en sväng, var länge sedan man såg dig ju!
Och Galem, jag hade hört av mig om jag hade varit i stan längre :P. Och som alltid när man är i Kalmar åker man därifrån några kr fattigare, men det är det värt!

Har suttit och tittat på Idol (ja, jag är en Idol-tönt. Men det får jag om jag vill!). Tyckte att allt var bra fram till det sista "wildcardet" som visade sig var Camilla (och de som inte tittar på idol så gick hon inte vidare igår, men trodde att hon hade gjort det blev överlycklig fram tills det att hon förstod att det var den andra tjejen som hade gått vidare och hon tyckte självklart att det var sjukt pinsamt).
Min gissning är att juryn valde henne vidare för att de kanske tyckte lite synd om henne. Men varför valde de inte bara någon som har varit bra under hela tävlingen, som t.ex. Rasmus eller Moa. Men att de valde vidare Camilla ledde till att Jon åkte ur (vilket han kanske hade gjort vem de än valde), vilket inte hade varit lika surt om det hade varit någon bra som inte gör om varenda jävla låt till schlager. Nästan så jag har lust att bojkotta Idol (vilket troligtvis inte kommer att hända för jag kommer antagligen få lite småtråkigt då).

Men jag är faktiskt lite glad idag, ska inte ta ut något i förskott. För då blir det säkert inget av det.
Så jag tänker inte nämna något om det förrän något är säkert. Fast nu vet Besse redan om det, men var tvungen att berätta för någon.

Näe, nu ska jag se på serier eller något annat vettigt :)
Hej då människor (för jag har faktiskt märkt att jag har några läsare :))

Kommentarer
Postat av: Elin

Hepp, förväntar mig ett pris senare eftersom jag lär bli din trognaste läsare ;D <3<3<3<3<3

2009-10-03 @ 10:46:12
Postat av: Johanna

Haha :D Elin, jag lovar.. du kan få en MASSA pussar av mig ;P <3<3

2009-10-03 @ 14:59:28
URL: http://johannasararahel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0