29 Oktober,- HappiHappi


Jag är så sjukt glad! Då kan man ju undra varför jag är så glad. Då kan jag berätta att det är för att jag har bokat en resa till PARIS! Jag kommer vara borta i 9 dagar och ska göra min APU där, antingen blir det på ett bemaningsföretag hos min kusin eller så gör jag den på en bröllopstidning med min mosters man. Längtar så sjukt mycket tills dess!

Förhoppningsvis blir det väl så att jag går ut på lördag, håller ju på att snacka lite med människor, så jag hoppas. Blir till att åka till stan då också, förhoppningsvis blir det väl så att jag spenderar liite pengar samtidigt.

Och igår skulle jag ringa till Christoffer, och han skrev på msn att jag skulle ringa efter 5 minuter, och på dom 5 minutrarna somnar jag! Jag vaknade 3 timmar senare och får dåligt samvete och skickar sms och ber om förlåtelse. Men får inget svar för att han sover, så idag på msn så var han helt förbryllad över att jag somnade så lätt på 5 minuter. Så förlåt igen Christoffer!

Sen när jag och Elin pratar i telefon så snackar vi om vad jag kan klä ut mig till på Halloween, hon står ju stenhårt fast vid att jag ska klä ut mig till Sixten. Då säger Elin följande:
"Du ska vara brun, sen så ska du ha 8 ben, fast Sixten kanske har 6 ben. Sen så ska du ha svart hår med svarta tentaklar, eller antenner kanske det heter."
Jag tänker efter ett tag, sen säger jag så smart:
"Men Elin, jag är ju brun, jag har svart hår. Menar du att jag ska vara typ., naken?"
Då inser jag vad jag nyss sagt, vi båda brister ut i skratt. Jag tror att den där lilla biter av vår långa konversation berodde på att vi var sjukt trötta. Vi kan skylla på att ingen av oss hade varit sociala på ett tag (visserligen så var det väl bara så över just den dagen för mig, men whatever).


Jag saknar den mössan lite, borde nog återinföra den. Den är myys :)

Näe, nu ska jag kanske göra något vettigt, men bara kanske..

"JaJaJa" - Veronica Maggio

Pussar Johanna

Kommentarer
Postat av: Elin

Du får inte glömma rumpbitaren till sixtenoutfiten johanna! Eller du vet, den där knipsaren som sitter bak. (fan vad fel det låter :D)

2009-10-30 @ 15:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0