24 Oktober,- Sixten?


Elin kom med ett bra frörslag om att jag kunde klä ut mig till Sixten på Halloween. Då tänkte jag att jag skulle få alla att typ dyrka mig för kvällen och bli Sixtenister, det är ju typ en as bra ide!

Högskoleprovet då, jadu.. det gick väl som det gick. Det var ju liite kul att Betty låste in sina nycklar i skåpet tillsammans med hennes väska där ALLT låg. Dvs typ kläder mobil pengar pass. Hmm., Skadeglädje.

Nu blir det väl kanske utgång. Hoppa in i Duschen, (föna håret?), byta om och äta, måste vara klar om ungefär
1½ timma. Får se om jag lyckas.

Måste stressa nu!

Pusshej Johanna

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Vad har du haft för dig idag då?:)

Fin och intressant blogg du har:D

Ha en bra kväll och kika gärna in på min lilla blogg(A);)

KRAM Denise

2009-10-26 @ 17:29:25
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0