23 Oktober,- Ledighet


Sjukt skönt, det behövs verkligen. Bland annat för att det gick lite halvt åt helvete med matten, orkar inte slänga mig in i nått nytt direkt! Måste vila min mosiga hjärna lite grann. Igår tänkte jag att det kommer att bli så sjukt skönt att få sova ut på lördag, men kom på att jag måste vakna lika tidigt som vanligt för att jag ska skriva högskoleprovet imorgon (och det känns inget vidare när det gäller det!). Men ääh, jag kan ju sova på söndag istället så. Men det kan jag ju inte heller, då jag och Besse troligtvis ska på gudtjänst till ett fördjupningsarbete i religionen.

Blir väl förhoppningsvis så att det blir att jag + några till ska ut imorgon. Det behövs, hoppas bara att det blir bra.

Har återupptäck Mario Vazquez, sjukt bra. Framför allt hans låt "One shot"

Funderar fortfarande på vad jag ska klä ut mig till på halloween. Kan ingen snälla ge mig förslag? Fumderar på att utveckla min utstyrsel utifrån mitt fluff, vad tycker ni? Men vad isånnafall?


Hjälp mig!

"But unfortunately all I have to give to you
Is an imperfect heart
But it's a heart that beats only for you

Listen to this girl if you give me one shot
I will love you forever now"                            - Mario Vazques

Nu ska jag nog kolla igenom lite gamla högskoleprov en sista gång sen kanske göra en massa annat ovettigt!

Godnatt
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0