22 Oktober,- Usch


Matte prov imorgon, och jag är inte pepp. Kommer inte gå bra alls. Om Kurt nu inte råkar få för sig att basera provet på endast intergraler, derivata och primitiva funktioner så klart. Känner mig lite neardig nu.

Det känns lite konstigt att inte ha snackat med Christoffer idag, det har blivit lite av en vana. Men hoppas du har haft det bra i Göteborg iallafall. Och förlåt för att jag envisas med att somna i telefon!

Har lyssnat igenom hela Michael Jackons "History" album idag också, sjukt bra med de bästa låtarna. Jag vill se filmen/dokumentären som kommer gå om honom i 2 veckor nu, men tyvärr så lär det ju inte bli så.

Jag har dessutom börjat bli trött på väldigt mycket väldigt lätt. Och det är inte bra någonstans, för då har jag lättare för att bli lite smådeppig och lätt irriterad. Men man får väl försöka le sig igenom de dagarna också.

Blev lite små glad när jag i igår kollar hur mycket pengar jag hade på kontot och det visade sig att jag fått lön. Först så tänkte jag att de måste ha registrerats fel eftersom att jag inte jobbade något i september. Men det visade sig att jag fick semesterersättningen i en klumpsumma. Så jag är några kronor rikare, och det är ju alltid välkommet!

"She's out of my life" - Michael Jackson

Godnatt, Johanna

Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en trevlig helg :) Hur gick matteprovet? Kram /M

2009-10-23 @ 17:55:15
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0