21 Oktober,- Varför rubrik?


Måste man verkligen ha en rubrik? Tänk om jag inte känner för det?

Asså, idag har jag haft en låt fastetsad i hjärnan som finns med på guitar hero, och jag kan verkligen inte komma på vad den heter! Den går typ så här (och då är det typ gitarrspel antar jag):

"DumDuDuDumDuDuDumDuDuDumDooDoo, WoooaWoooa".

Och det jobbiga är att jag inte vet hur texten går, men det är en tjej som sjunger iallafall!

Och är det någon som kan hjälpa mig komma på något mer förnedrande och som har ger respekt än uttrycket "Lägg ägg". Jag kan inte släppa det. Precis som Hayat (http://Hayatie.blogg.se/) sa, vem springer hem och gråter efter att någon har sagt/skrikit "lägg ägg" till en?

Och sen så är jag fortfarande tveksam över vad jag ska klä ut mig till på halloween, om jag nu ska gå ut (vilket jag såklart vill!). Ni får gärna ge lite tips till Hayat med (bara för att jag skanar dig!).

Och jag tycker lite synd om Christoffer som nog inte kan gå ut på Halloween, för jag vet hur mycket han såg fram emot det (skulle nog ha varit urgullig som Pelle Svanslös :)) Så jag lovar på allt jag har att jag ringer till dig om jag ska ut. Fast det kan jag ju göra om jag inte ska ut heller för den delen!

Och det verkar som om det jag ville göra kanske kommer att bli av, jag ser fram emot det sjukt mycket! Ååh, vad jag längtar!


"Dance to the musiQ" - John Legend<3 BÄST HELT ENKELT

Johanna

Kommentarer
Postat av: 2face

Låter som KIll Bill låt......

Annan låt...

Dante´s prayer..kolla upp det.....

2009-10-22 @ 10:26:21
Postat av: hayat

Oh i miss you too! John legend är bättre än jag trodde förresten (brukar inte lyssna på honom), tycker om green light låten :D

2009-10-22 @ 19:47:38
URL: http://hayatie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0