20 Oktober,- Stress


Ja, som rubriken avslöjar så har jag haft en stressig dag. Var som vanligt i skolan, stannade kvar för det var något om högskoleprovet (lite information och så). Typ sprang (nästan) för att hinna byta min mössa som gick sönder efter 2 användningar för att sen hinna med bussen som gick 17.15 och som sen var framme i högsby 17.55. Det roliga var att träningen började vid kl 18.00. Så det var bara att springa upp, byta om och cykla som en idiot till träningen. Och var rätt nöjd med att bara vara 10 minuter försenad. När jag väl var där och skulle springa ner på planen var jag så uppstressad så jag skakade, men det var kul (Y)

Kom att tänka på en grej, hur fan uppkom uttrycket "lägg ägg"? Det är ju ett flummigt uttryck rakt igenom.
Det hade väl egentligen ingenting med inlägget att göra, but whatever.


Jag&Elin, Saknar Hultsfred!

Tittade igenom lite bilder från sommaren, och jag vill ha Hultsfredsfestival igen!

Näe, nu ska jag dricka upp min cola, borsta tänderna och sen kanske soova lite.

Puss&Kram  Johanna

Kommentarer
Postat av: hayat

HAHAHA pratade om det idag med min klass, skumt att du nämnde det! "lägg ägg" hahaha skit töntigt ju:D, som om det ens är något elakt!

2009-10-21 @ 16:38:06
URL: http://hayatie.blogg.se/
Postat av: hayat

HAHAH men det är det! "lägg ägg!!", typ: "åhnej, vad elakt nu ska jag gå hem och gråta:(" :P

2009-10-21 @ 22:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0