2 Oktober,- Sova snart kanske,.


Ääh, varför det ?, Är ju ledig imorgon. Inställda lektioner gillas skarpt! Blir en tur till Kalmar med Besse. Shoppingturer i kalmar gillas också skarpt.

Hur som helst har jag just nu en seriös sjukt vettig konversation med en riktigt vettig människa,
Christoffer Robin Wolf Hansson. Lite om ideal och "drömpartnern" då han säger att en vän till honom är lite sur på honom för att han inte höll med hennes åsikter om utseende (då hon hade trackar ner på en jätte söt tjej som är med i idol) och påpekar att hon inte är snyggast i världen vilket hon tydligen antog, så konversationen lät ungefär så här:

(Jag),- Det är absolut ínget fel med hennes utseende. Enligt mig finns det visserligen vissa som man kanske inte personligen inte kan hitta något som ser bra ut hos vissa, men alla har nog och kommer nog att ses som vackra av någon/några under sin livstid. Men sen så har de flesta något vacker i sig.,
(CRW),- Bra skrivet. Håller med dig till 100%. Det är utseendet man gillar, men personligheten man älskar
(Jag),- Precis!
(CRW),- Typ alla som säger att de vill ha en "drömtjej" en som har allt i utseendet. Men en drömtjej är precis vad det låter som, dvs. en tjej som är borta när man vaknar.
(Jag),- Fan vad smart sagt!
(CRW),- Haha, Jag vet!

Och då började jag fundera, hur ser egentligen en "drömtjej" ut? Är hon perfekt? Kan man egentligen definera perfektion?
Enligt mig så kan man inte det, det är precis som om man skulle definera normal. Vart går då "gränsen" för vad normalt är?
Det går verkligen inte att fastställa!

Så varför bry sig om hur man ser ut VARENDA dag? Man kan ju gå en dag utan att sminka sig åtminstonde. Jag påstår verkligen inte att jag inte bryr mig om mitt utseende, det är bara det att jag tycker att jag ser lika bra ut med smink som utan, så varför förstöra något som redan är bra?
Aja, nu ska jag sluta skriva om "perfektion" och "normalitet" (om det nu är ett ord)


Här har ni en nytagen bild på mig.
Jag är osminkad,
Jag är sova redo,
Ligger i sängen men duntäcker virat runt mig,
Och mitt hår går inte att få styr på,
Men bryr jag mig?, NÄE!

WellWell, nu ska jag snart sova, kanske. Men hur som, Godnatt mina icke existerande läsare :)


Kommentarer
Postat av: galem

hej.

du är så jävla fin, söt, snygg. Ja, allt när du är neutral. Tänk då när du "gör iordning" dig. herregud. En vacker skapelse är du johanna!



Och jag läste att du ska till kalmar idag. UTAN ATT RINGA MIG. Skärpning. haha!



Ha det bra nu, PUSS!



ps. det ÄR galem. du vet.

2009-10-02 @ 10:17:32
Postat av: Johanna

Jag tackar så mycket, (fast det är svårt för mig att ta komplimanger, så känn dig smickrad :P)



FÖRLÅT!, hade inte så mycket tid i där som jag hade hoppats på :S, Men jag kommer och hälsar på dig snart!, That's a promise !



Du får också ha det bäst! massa pussar på dig kvinna

2009-10-02 @ 19:05:08
URL: http://johannasararahel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0