19 Oktober,- Plugga..


..borde jag göra. Det kanske jag till och med gör idag, för jag kanske har en bra idé att skriva om i Engelskan. Men vi får se hur jag gör.

Har varit lite små depp idag. Eller, egentligen inte under hela dagen, utan bara en kortare tid efter att jag kom hem. Lite skit som bara svider när man får reda på det. Men som tur är har jag ju en stabil Christoffer att prata med om sådant. Tack för att du orkar lyssna på mitt jävla snack.
Och tack vare Alexander vet jag hur killar tänker (nästan iallafall). Det var ett kul samtal, så det fick mig på lite ännu bättre humör, så tack för det.

Har funderat lite på vad jag ska klä ut mig till om jag nu ska gå ut på Halloween. Funderar lite på Catwoman, men då känner jag mig ju lite som alla andra, och det vill jag ju inte!


Hon är ju sjukt snygg!

På tal om ingenting, var sjukt nära på att klippa lugg igår. Är sjukt sugen på det!


Ska jag?

Näe, nu ska jag göra lite nytta!
Till pluggandet!

"Unchain my heart, oh please, please set me free" - Ray Charles

Johanna

Kommentarer
Postat av: Mr ChriL

jag tycker du ska klippa dig så! :)

2009-10-19 @ 22:32:42
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag? / fröken bitterfitta

2009-10-20 @ 18:44:55
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0