18 Oktober,- Matte&Högskoleprov


Det är vad jag har försökt plugga på, och jag kan ju inte påstå att något av det gick särskillt bra. Men, det är väl bara att fortsätta öva! Någon som vill hjälpa mig? Om ni har läst Matte E får ni gärna höra av er! Har matten på fredag och högskoleprovet på lördag, och jag känner mig inte säker på något av det!

Jag är väldigt sugen på att klippa lugg. Hade det i typ 8an, men jag lade den oftast åt sidan. Men jag börjar bli pepp på det igen. Ska jag?

Tittar på 2½ män. Ungen där är hur sjukt skön!
"Tell your uncle Charlie what song you where gonna sing"
"Ooh, Spank that skanky hoe"

Jag bara älskar Michael Jackons låt "Human Nature", den är sjukt bra!

Näe, nu blir det väl kanske lite serier.. Eller, en ännu bättre idé. Jag kanske ska läsa lite i Twilight! Sjukt bra!


"If they say
 Why, why, tell 'em that it's human nature
 Why, why, does he do me that way
 If they say
 Why, why, tell 'em that it's human nature
 Why, why, does he do me that way"
              - Michael Jackon

Uuh, nu började ju Ali G Indahouse! Kanske ska se den istället :)

Johanna

Kommentarer
Postat av: hayat

saknar dig med johanna!!! <3

2009-10-18 @ 22:38:14
URL: http://hayatie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0