17 Oktober,-Trött


Idag har varit en sjukt trött dag. hade träning kl 11 fram till kl 1. Och den var, ja, händelserik skulle man väl kunna säga. Jag har kanske stukat mitt högra lilfinger, så jag fick stå med höger handen tejpad, jag blev kliven på och blev helt slutkörd av den sista kvarten! Det var inte nådigt för en som inte tränat sen i 9an! Så jag lär ju ha en sjuk träningsvärk imorgon också. Uuh, höll på att glömma, mina blåmärken på knäna håller på att försvinna (Y)

När jag kom hem sen så satt jag lite vid dator och åt mat. Efter det så gick jag upp, lade mig i sängen och läste lite i Twilight och sen så sov jag i 2(!) timmar, så just därför är jag sjukt pigg nu och kommer troligtvis inte somna förrän typ kl 4 inatt. Plus att jag ätit en massa sött idag också (som vanligt) på grund av det där jävla projektet, jag vill att det ska bli noveber så jag kan bli nyttig (jag vet, det låter inte som jag!).

Fan, nu fick jag ont i huvudet också!

Som vanligt ska jag väl börja tjata om musik också.
http://www.youtube.com/watch?v=vZ-MYrSDObI 
"Ber en bön" - Ken Ring. En sjukt fin låt. Värt att lyssna på!

http://www.youtube.com/watch?v=R12QVtuB0_Q&translated=1
Michael Jackson Medley - Sam Tsui: Vocals, Kurt Schneider: Arrangement. Sjukt bra gjort. Också värd att lyssna på!

Önskar att jag inte hade sovit så länge, för nu sitter jag här typ super hypad och är rastlös. Får väl dra igång några avsnitt av "Scrubs" och "Family Guy".
Så typ., godnatt?

"Jag är så svag, jag är så rädd i mitt lilla hörn.
Jag ber en bön för jag vill inte att du ska dö!" - Ken Ring

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0