16 Oktober,- Reminisce


Idag har varit en riktig mysdag! Har spenderat nästan hela eftermiddagen till att ha umgåtts med Rania hemma hos henne. Vi åkte hem till henne i Kristineberg, och hennes pojkvän var snäll nog och hämtade upp oss! Vi lagade mat, åt den självklart och spelade Tekken, hennes pojkvän gjorde oss sällskap också. Kan det bli mycket mysigare än så? Näe, jag tror inte det.

Tittat lite på Idol också. Michael Jackson tema, och eftersom att jag älskar Michael och typ växt upp med hans musik så var det lite utav himlen för mig! När Rabih sjunger "You are not alone" och låter som honom, då jävlar är det bra. Och när Eddie sjunger "They don't really care about us" med den inlevelsen (och speciellt när jag upptäcker en viss mening som han sjunger som jag aldrig har lagt märke till förut), då jävlar är det också bra! Sen så älskar jag låten "Human Nature" också, det är en riktig myys låt. Men sen får man ju inte glömma Reza också som sjöng "The way you make me feel" sjukt bra också.

Näe nu ska jag sluta tjata om Michael. Men sen så har jag inte något vettigt att skriva heller så jag kanske ska sluta skriva för den här gången..


"But if Martin Luther was livin', he wouldn't let this be" - Michael Jackson

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0