15 Oktober,- Ingen fantasi


Är det verkligen nnödvändigt med en rubrik? Det tycker inte jag (kan ju bero på att jag har sjukt dålig fantasi, men Whatever). Har egentligen inget vettigt att skriva här egentligen. Tror att jag skriver mest för sakens skull.

På tal om ingenting så har Hult (bästis) blivit frälst typ hur många gången som helst idag och gått runt och frälst alla andra runt omkring sig. Det har varit kul att se på!
Köpte mössa och vantar idag också, sjukt mysiga., och det är ju lite kul att jag ser ut att vara typ 8 år igen i mössan, men det är (som tony the tiger skulle ha sagt) GREEEEAT!

Och på tal om Hult (bästis) fick jag nyss ett par jätte fiina bilder på små söta pojkar i klassen från när vi testade studentmössorna.,


Hult&John med skyddsgrejer till studentmössorna

Hult&Johan med studentkondomer

Som sagt, söta små pojkar i klassen :)

Sa ju att jag inte har något vettigt att skriva!
Näe, nu ska jag nog försöka ta tag i mitt liv lite. Men vi får se om det händer.

So long for now, Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0