14 Oktober,- Studiedag


Det gillas! Lite surt att jag har spenderat hela dagen med att ha suttit hemma och pluggat. Hade väl inte gjort så mycket vettigt om jag inte hade haft något att plugga på ändå, men jag hade ju åtminstonde kunnat plugga lite. (känner hur sjukt osammanhängande det där lät just nu, men who the hell cares?)

Har inte skrivit något sen i söndags. Men sen så har det ju visserligen inte hänt något vettigt sen dess iallafall. Fast jag kan ju ta en "snabb genomgång".
Måndag: Skola, pluggade dessutom lite till historia prov och skrev en engelska redovisning om ideal och varför vi har dom. Blev inte klar med den förrän kl 1 ungefär då jag skrev lite med Christoffer istället för att göra klart den.
Tisdag: Skola, gjorde då som sagt ett historia prov som jag förhoppningsvis får G på trots att jag inte pluggade så hårt på det. Och engelskan gick helt åt helvete! Jag hade inte gått igenom den tillräkligt många gånger, jag blev alldeles för nervös så jag stammade mig igenom hela redovisningen, det var ett rent helvete!
Testade studenmössor också, det börjar kännas lite realistiskt att vi tar studenten nästa år nu! Jag ska lägga upp en fiin bild på Hult (bästis) och JohnJohn med fina mössöverdrag så fort hult får för sig att skicka bilden!
Jag var dessutom på min andra träning, mina knän kom lindrit undan den här gången.
Onsdag: Har ju visserligen redan skrivit vad jag har gjort idag. Och just nu tittar jag på Sverige - Albanien. Lite tråkigt att se på eftersom att de inte har en chans till att komma till VM längre.

Nu ska jag fortsätta läsa lite på Twilight som jag lånade från biblioteket i måndags, har inte hunnit läsa så mycket än eftersom att jag har pluggat en massa, men nu ska jag ta tag i den saken!

Over And Out! // Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0