11 Oktober,- Smärta!


Gissa om jag hade rätt om att jag skulle ha träningsvärk idag! Fy Fan säger jag bara, jag kan verkligen inte röra mig. Men det känns visserligen bra på ett sätt. Mina knän har antagit en lite mer blå-aktig nyans idag. Jag har verkligen bara suttit och skrattat så fort jag har försökt röra på mig för det gör så sjukt ont. Trots all smärta ser jag fram emot träningen på tisdag.

Har skrivit lite på talet som jag ska hålla på engelskan, har kanske skrivit ihop till 1 minut, om ens det. Känner på mig att det inte kommer gå särskillt bra. Och historian, den vill jag inte ens tänka på, jag har för fan inte ens kommit förbi första sidan så tråkig är den!

Jag har suttit och tittat igenom lite bilder på datorn. Och jag märkte att jag har förändrats sjukt mycket, tycker jag själv iallafall.



Då, gick nog i 9an tror jag

Nu, 3e året på gymnasiet

Näe, ska kanske försöka plugga liite, men det lär ju inte hända. Men det är sånt som märks, det lär ju inte hända förrän typ.. sen

Yohana.  Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0