10 Oktober,- Plugga?


Ska man orka plugga idag? Jag tror att jag måste, jag hade faktiskt tänkt vara duktig och plugga direkt efter träningen, men jag var/är alldeles för trött för det!

Justdet, min första frivilliga träning på typ 2-3 år. Det var kul, trodde inte att jag hade saknat det så mycket. Märkte det först när jag väl kom igång lite. Jag har till och med saknat att ha sönderslagna knän efter att ha slängt mig så mycket i målet. Jag kommer troligtvis ha en sjuk träningsvärk imorgon med, men det är det verkligen värt (jag har nog till och med saknat den lite!).

Så här fina var mina knän när jag kom hem :)


Jag märker att jag skriver sjukt osammanhängade just nu, förlåt för det, men som min visa kära vän Elin brukar säga: "Osammanhängande är sammanhängande för mig just nu!".

Det var det för just nu. Så, Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0