8 November,- Jajaja


Den låten är bra tycker jag, bara så att ni vet det! Jag är fortfarande förkyld och det är inte kul. Men jag lever ju iallafall. Hmm, onödig fakta. Ignorera den här början!

Fick ett fyllesamtal igår, det var väl ganska kul. Det var ett pratglatt (är det ett ord?) och snabbt samtal. Sen efter det blev det lite prat med Christoffer också. Det var kul som vanligt. Ovanligt nog så somnade jag i telefon, tror att vi sa hej då typ 4 gånger, men jag hann somna innan vi la på telefonen, fy fan vad dåligt (men till mitt försvar så var klockan typ halv 3).

Just nu håller jag på med mitt religionsarbete som inte går bra alls för att jag är så sjukt ofokuserad! Näe., nu skiter jag i internet för ikväll (förutom msn, det är min svaga länk:P).

12 Dagar kvar till Paris♥
Jag längtar så sjukt mycket!


Paris -07, Mina kusiners examensfest.

"I Staden Växer Inga Blommor" - Veronica Maggio

Godnatt Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Go natttttttttt

2009-11-08 @ 23:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0