4 November,- Good Day


Det har varit en lugn och bra dag. Slutade vid kl 11.50, sjukt skönt att vara hemma tidigt. Det snöar ute förresten. Det är lite små mysigt. Iallafall om man sitter inomhus med en kopp te eller liknande och bara myser. Det är lite skillnad när man står ute i den där jävla blåsten och håller på att frysa halvt ihjäl i väntan på bussen (I BERGA!!). Då är det inte lika mysigt. Så när jag kom hem blev det ju självklart en 45 minuters lång varm dusch, och sen satt jag med fötterna i ett fotbad i ca 1 timma. Uuuh så skönt!


Den vibrerar och bubblar :D

Har suttit lite och läst lite inför nationella proven i svenska, tycker faktiskt att det är ganska intressant. Eller det mesta iallafall.

Ååh justdet, fick typ världens bästa födelsedagspresent någonsin! Eller som Elin sjöng lite försiktigt när jag går på bussen i morse
"Ååh, Ja må Hon leva uti efterskott!"
Så gullig hon är kvinnan alltså! Hon har typ hållt på med den sedan efter Hultsfredsfestivalen antar jag eftersom att det finns massa bilder därifrån! Det roliga är att jag fyllde år under Hultan. Men det måste nog vara den bästa presenten någonsin! Så tack kvinna♥


Den bästa presenten nåhonsin!

Nu måste jag läsa klart svenskan, kanske skriver något litet sen igen, men det är sånt som märks!

"No You Girls" - Franz Ferdinand

Pussar Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0