19 November,- HappiHappiHappi


JAG ÄR SÅ GLAD IDAG! JAG ÅKER TILL PARIS, IMORGON!! IMORGON, KAN NI FATTA DET? (JAG MÅSTE SLUTA SKRIVA I CAPS LOCK!)

Så, jag är så sjukt fjollig/hypad just nu! Jag vet inte ens vad jag ska skriva just nu, jag är så glad och är överallt och ingenstans på en gång!

Grattis JohnJohn som blir 18 idag! Nu är du också nästan en man.


JohnJohn är pojken med den silvriga saken på huvudet!

Nu ska jag fortsätta lägga över bilder till den här datorn sen ska jag sova. Sen när jag vaknar så är det inte lång tid kvar tills jag åker till PARIS!

15 timmar kvar till Paris!♥
Fatta, det är inte ens en hel dag!

"Gravity" - John Mayer

- Johanna

Kommentarer
Postat av: hayat

HA SÅ KUL!! :D <3

2009-11-21 @ 20:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0