18 November,- en lååång dag och ett sjukt onödigt inlägg!


Jag har suttit och skrivit nationella prov i svenska, jag satt i 4 timmar. Gissa om det var segt.  Men jag avslutade det iallafall, och förhoppningsvis blev det väl någolunda läsbart.

MÅSTE JU BARA UNDERÄTTA ER OM ATT JAG OCH ELIN HAR KOMMIT FRAM TILL ATT MAN VERKAR TYP ARG OM MAN SKRIVER MED CAPS LOCK I, SÅ AV NÅGON ANLEDNING HÖLL VI EN LÅÅÅÅNG KONVERSATION MED ENDAST CAPS LOCK BOKSTÄVER OCH VAR JÄTTE FJOLLIGA AV OLIKA ANLEDNINGAR. OCH ELIN ÄR SÅ SÖÖÖT! HON ÄR BÄST DEN KVINNAN. PUSSAR PÅ HENNE! (BARA SÅ NI VET KOMMER JAG ATT SKRIVA MED CAPS LOCK BOKSTÄVER SÅ FORT JAG NÄMNER ELIN). DET FINNS JU TROTS ALLT BARA 1 AV 1000 SOM ÄR SOM ELIN.


Bara för att ELIN är ELIN och för att hon är bäst och för att jag
får pussa på henne hur mycket jag vill♥


Orelevant fakta egentligen. Var bara tvungen till att skriva det här kände jag, bara för att ELIN är sötast♥

På tal om ingenting, jag är inte så dum som jag kommer att låta nu, men de flesta av er kan typ ignorera det som följer, lite internskämt:
•Hur funkar egentligen internet?
•Det är typ signaler eller något.
•Vad betyder CAPS LOCK?
•Tycker någon annan annorlunda så är det bara att bussa mig på den personen, du vet. Du vet, som en hund nästan!
•Simturer i badkaret med julgran och ALLT är den nya traditionen!
•Ska vi ut och fiska?
•WING WOMAN, som WING MAN fast WOMAN (ja, här sär skriver vi!)
•mysgospussgurka med dill och lite palsernacka vid sidan om slår allt♥


Tror bara att det är ELIN som kopplar lite av det jag skrev nyss (om hon kommer ihåg det (Ooh, en sten. Ooh, en sten), och ja, vi kör på parantes i paranteser). Tänkte bara att det kan vara lite kul att komma ihåg vad vi skrev när vi var som fjolligast. Observera att allt skrivet inte är så seriöst!

2 dagar kvar till Paris!

"Slow Dancing In A Burning Room" - John Mayer

Nu ska jag soova,
Godnatt Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0