16 November,- GRATTIS ELINx2!


Den 16 november verkar vara en bra dag för Elin:ar, Elin Nilsson (min kära med Sixtenist) fyller 18 idag♥.
Och Elin Johansson fick körkort idag! Så GRATTIS ELINx2♥


ELINx2♥ (inte så bra bild, men det är dom, jag lovar!)

I lördags så var jag+ett antal fler ute. Det var en kul kväll, framför allt att se alla andra onykra.


Jag&Besse♥ (Besse är den bäste, del 23. Och ja, det är alltid samma del)

Idag var jag lite ledig eftersom att jag var på öppet hus i lördags, så jag har tittat på massa "the big bang theory" avsnitt, hur bra som helst!

Näe, nu ska jag fortsätta se på "the big bang theory".

4 dagar kvar till Paris♥
Har börjat packa, nu börjar det kännas mer verkligt!

"Wanna be startin' somthin'" - Michael Jackson

-Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0