14 November,- Öppet hus


Det var inte kul någonstans, vi gjorde inget vettigt, men vi blir lediga på måndag, och det är ju aldrig fel. Röstade lite på "årets..." till årsboken, anmälde mig till balen -10 och köpte biljett till studentfest. Och sen hittade jag ju faktiskt en topp på "In The Mood", sött.

Ska ut ikväll, men blir som sagt en icke dricka kväll eftersom jag är nyttig den här månaden. Jag får ta med mig lite frukt eller nått.

Jag har inte börjat gå så där primitivt än, men min arm värker lite och har svullnat lite, men det går ändå. Men det skulle vara kul om jag gjorde det bara för att, får se hur det bli. Kameran ska med iallafall.

Nu måste jag göra mig iordning för senare, har lockat håret, men ska in i duschen först (jag vet, lite fel ordning kanske.. Men whatever).

Nehepp, of I go!

6 dagar kvar till Paris♥

Hörs imorgon, Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0