13 November,- ...


Brist på fantasi, därav punkt rubriken.

Har inget vettigt att skriva, det händer inget vettigt i mitt liv just nu. Eller vettigt och vettigt, inget intressant är nog den rätta formuleringen. Det är öppet hus på Oscars imorgon, fritt  fram att komma om ni känner för det. Men jag tror inte att det finns något som lockar till det.

Tog för övrigt influensa vaccinet idag, nu återstår det ju att se om jag kommer att "utvecklas" till en primitiv varelse med spasmer som inte kan prata med som kan gå baklänges och springa, och samtidigt som jag gör det kunna prata som vanligt. Funderar på om jag ska gå runt så imorgon bara för att. Fan vad oväntat och kul det skulle vara. Hmm, funderar grovt på om jag ska göra det.

7 dagar kvar till Paris!♥


Längtar till Paris!♥

Jag önkar att jag hade trott, för då hade jag aldrig slutat tacka dig♥

(Nu blev det många hjärtan igen, Fan)

"Each day gets better" - John Legend

Godnatt Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0