12 November,- Var ju ett tag sedan,


Har inte orkat uppdatera, har haft mycket att göra känns det som. Fast ändå inte.
Har väl inte hänt något speciellt, har väl pluggat som vanligt. Segt.

Jag har typ ingen lust att skriva här längre eftersom att det inte händer så mycket. Men det ändras väl förhoppningsvis i samband med att jag åker till Paris (Ja, jag ser fram emot det, och jag vet att jag har tjatat en massa om det).
Och det är för övrigt bara 8 dagar kvar tills jag åker!♥
Can't Wait♥

Känner att det blev väldigt många hjärtan nu.

Ja, finns nog inte så mycket att säga, förutom att jag är typ, trött. Ska se på tv och kanske läsa lite. Kanske får för mig att skriva lite imorgon igen.


Bild från Hultsfred på mig och Ronja♥
Ojojoj, vem hade kunnat ana att jag hade plutet i mig, Haha :D

Näe, nu ska jag titta på "Glee", verkar ganska bra. Mysig. Sen ska jag läsa liite "New moon", helt underbart bra!

Goodnight Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0