1 November,- en hel månad.,


., har jag haft den här bloggen. Woopdi-do-da-dey. Har typ ingen betydelse, men ändå, bara för att säga det. Och imorgon kommer jag att äta frukt igen! Yeey, tro det eller ej så är jag glad över det.

Det blev ingen utgång igår. Blev barnkalas istället. Min lilla guddotter Hanna blev 2 år. Det är sjukt att tiden har gått så fort, hon är så söt flickan♥


På Hannas 1 årsdag♥

Jag hann faktiskt med ganska mycket igår. Bland annat en shopping tur i Kalmar, Hansa city. Hittade 2 par sjukt snygga skor, jag är fortfarande super glad över att jag hittade dom. Sen när jag insåg att jag faktiskt hinnaer hem så jag kan vara med på lite av min fotbollsträning skulle jag självklart övningsköra hem, men det gick väl ändå ganska bra, blev bara 30 minuter sen. Har förresten en sjuk träningsvärk i rygg, mage, armar och axlar. Hann dessutom prata lite med en full Christoffer, det var kul som vanligt.

Märker att allt jag skrivit är sjukt osammanhängande, men osammanhängande är sjukt sammanhängande för mig just nu.

Hade ju inget vettigt att skriva heller för den delen. Men nu är jag trött och ordbajsar typ bara.

"And it cuts like a knife. That she's out of my life" - Michael Jackson♥

Näe, nu ska jag sova!
Godnatt

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0