4 December,- Trött


Hela den här veckan har varit sjukt seg, just nu känns det som om klockan är typ 21.00. Men se, det är det inte.
JAG LÄNGTAR TILLBAKA TILL PARIS!♥
Bilderna kommer troligtvis inte än på ett tag då jag är way to lat för att ladda upp dom, men snart, kanske., nästan.

Hade ju Svenska nationella muntliga igår, det gick väl helt ok tror jag, iallafall bättre än fysiken. Den gick inte bra någonstans, menmen. Det är väl sånt man får leva med..

Imorgon är det fotbollsturnering i Högsby sporthall. Pepp som fan, men lite rädd då jag inte tränat på en månad eftersom att jag har varit sjuk och i Paris♥

Nu ska jag vara ovettig..

"Dream On Hayley" - James Morrison♥

Hejdå   -Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0