23 December,- dåligt humör


Är på sjukt dåligt humör just nu. Tänk vad en idiot på ens msn kan göra med en dag som var så bra. Det var hur mysigt som helst förut. Alla var samlade vid matbordet. Och det var för länge sedan senast det hände, vi satt nog kvar i 30 minuter och bara pratade. Hur mysigt som. Sen så loggar man in på msn och allt sabbas på grund av en enda ynka person. Sjukt trött blir jag!

Jag måsteiväg och duscha, och jag ska försöka bättra mig, typ. Jag är inte bra på att uppdatera, men jag säger som Tupac:                                                                                                                                      - That's just the way it is.

Julafton imorgon, mys. Det kommer människor till oss. Barn med för den delen (jo, jag anser att barn också är människor, menmen). Bland andra dessa småbarn.


Johannes, lägg märke till svampbob tröjan!




Alicia, hon är definitibt inte lika liten längre


Och jag är liite depp för jag hittar inte Sailor moon avsnitt på svenska där jag är just nu. Mihiii, jag gillar sailor moon.

Nu ska jag hoppa in i duscheen (det har jag sagt sen kl 1 tror jag, kanske ska ta tag i den saken).

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0