16 December,- Nanana


Hade mitt sista matte prov idag, sjuuukt skönt! Slipper jag den skiten i iallafall mer än 6 månader. Blir väl förhoppningsvis G.

Jag vet att det inte har varit så aktivt här, men det kommer snart kan jag nog loova. Eller, jag har ju redan lovat Hayat det. Och jag kan ju inte bryta ett löfte. Men det börjar jag inte hålla förrän under lovet någon gång (kanske bloggar 2 gånger om dagen bara för att ta igen, men det lär ju inte hända..).

House of wax går nu, men den är inte så bra, så jag vet inte om jag orkar se den..

Nu ska jag nästan göra något vettigt.

Godnatt   - Johanna

Kommentarer
Postat av: hayat

Haha, yes mam! A promise is a promise :) hihi

2009-12-20 @ 23:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0