13 December,- Wonderbar!


Länge sedan jag tog mig tid till att skriva., Jag har inte haft ork eller lust.

Men veckan har varit helt okej. Är sjukt pepp på sista veckan innan lovet, bortsett från 2 inlämningar, en redovisning och ett prov. Men annars är det awesome!

Jag har börjat bli överdrivet fjollig med, det är kul. Men jag har börjat skrämma ELIN på grund av det, och inte bara henne utan mig själv med. Och jag ska inte skriva vad jag skrev till ELIN, för hon misstolkade. Inte för att någon av oss visste vad hon misstolkade, men det gjorde hon iallafall och så böev vi fjolliga! Jag vet att jag är osammanhängande, men det är smällar ni får ta.

Jag är nästan trött, fast ändå inte. Men jag ska göra något vettigt iallafall (nästan). Och Paris bilderna kommer nog upp typ i nästa vecka tror jag..

"Bold As Love♥" - John Mayer♥ Sjukt bra musiker den där människan. Wonderbar♥

Uuh, jobbigt mycket hjärtan, fan.

Godnatt   - Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0