1 December,- Ungefär lika trött som ett as.


Varför ska man alltid jämföra med as? Jadu, det är en bra fråga som jag inte ska börja tänka för mycket på. För då kommer jag inte släppa den tanken.

Jag kommer inte skriva om Paris än, har varken tid, lust eller ork just nu. Vill egentligen sova, men ska se på ett gammalt "Gossip Girl" avsnitt först och sen ska jag läsa lite i "Eclipse" sen med. Har snart läst ut den. Synd, för den är bra.

Idag har jag skrivit lite på mitt tal som jag ska hålla på torsdag, men är långt från klar. Får sitta och typ sträck skriva imorgon.

Jag har fastnat för John Mayer och Jason Morrison så sjukt mycket. De är underbart bra. De är talangfulla de pojkarna!

Nähepp, "Gossip Girl" var det.

"Save Yourself" - Jason Morrison

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0